Referenties

Sony Playstation Europe

" Onze samenwerking met Marketing Techniek liep vlekkeloos. Na briefing werken zij zelfstandig door op wat gevraagd is geweest.
Ze leveren exact wat beloofd is geweest binnen het aangegeven budget. Bovendien kunnen zij ook op korte termijn kwaliteit leveren. Die flexibiliteit is enorm belangrijk voor ons. Wij zijn enorm tevreden over de samenwerking."

Sony Playstation EuropeYasmina Amarchouh / Platform and Services Manager Sony Computer Entertainment Europe
Samsung Electronics

"Marketing Techniek weet van elke ruimte of situatie een virtual feestje te maken. Elke deelnemer keert met verbazing weer terug in de “echte wereld”De medewerkers van GamEffect weten door hun ervaring wat nodig is voor de optimale beleving en vullen dat perfect in."

Samsung ElectronicsThierry de Voogd / E-tail Manager Samsung Electr. Benelux
Microsoft / Xbox

"Bij Xbox vinden we het belangrijk om samen te werken met partijen die niet alleen verstand van zaken hebben, maar die ook de flexibiliteit hebben om met ons mee te denken en suggesties aan te dragen. Zodat er niet alleen sprake is van een opdrachtgever en -nemer relatie maar van een echt partnership. De werkwijze van Marketing Techniek sluit hier heel goed bij aan."

Microsoft / XboxThijs van Doorn / Product Marketing Manager Xbox
Tom Coronel

"Marketing Techniek ken ik al sinds de opstart. In mijn optiek werken ze gestructureerd en doeltreffend. Dat is ook de reden waarom ik hun heb betrokken bij mijn eigen bedrijf www.gamediscounter.com, dit heeft zijn vruchten afgeworpen tot de website die het vandaag is. Het is een bedrijf dat ik vertrouw en kan adviseren aan iedereen."

Tom CoronelSuccesvol WTCC autocoureur / Entrepreneur
Philips

“Het is lastig om voor kinderen van IT medewerkers duidelijk te maken waar IT nu precies over gaat.Maar hoe kun je dit nu beter doen dan met spelletjes! Tijdens de Philips family day heeft Marketing Techniek samen een leuke opstelling verzorgd.Tevens was er een prijsvraag wat voor veel enthousiasme bij zowel jong als oud leid. Leuke attractie door een goed professioneel team neergezet.”

PhilipsRogier Guns / Project Officer
Gemeente Amsterdam

"Waarom wij Marketing Techniek telkens weer vragen games te leveren voor onze jongeren-events? We vinden dat de medewerkers van Marketing Techniek de sfeer op onze feesten gewoon heel goed aanvoelen. Op die feesten komen 800 - 1500 bezoekers. Amsterdamse jongeren in de leeftijd van 12 – 18 jaar hebben een grote mond en een klein hartje. Het vraagt speciale skills om daarmee om te gaan."

Gemeente AmsterdamClara Kroes / Marketeer
Swinging Events

"Marketing Techniek hebben wij ingezet tijdens een evenement georganiseerd in de Westergasfabriek. Het materiaal is prima in orde, de begeleiding is prettig en alles was op tijd geregeld. Een prima bedrijf om mee samen te werken. "

Swinging EventsMartijn van Buren / Directeur
Puur Events Amsterdam

"Wij zijn erg tevreden over de samenwerking met Marketing Techniek.
Niets is zo geweldig als een groep oudere managers weer te zien veranderen in de speelse kinderen die ze ooit waren. Bij ons laatste event in de beurs van berlage was de magische uitstraling van de lange rij melancholieke computers fantastisch.

Snelle service, goede prijs en flexibel. Dat zijn de partners waar ons bedrijf puur events dol op is."

Puur Events AmsterdamAnna-Maria Giannattasio / Directrice
Activision

"Activision draait om beleving. Al onze games en de events die wij organiseren moeten een indruk achterlaten. Daarom vinden wij het belangrijk om met professionele partijen als Marketing Techniek samen te werken die dat extra stukje ervaring kunnen bieden om de beleving compleet te maken.”

ActivisionMartijn Kroonstuiver / Marketing Manager
Hit PR

"Konami hanteert wereldwijd een strikte kwaliteitsnorm voor al haar toeleveranciers. Dit is de enige manier om de kwaliteit te kunnen bewaken. Om aan deze normen te voldoen, werken wij van HIT-PR voor Konami alleen maar samen met de besten! Als wij een nieuwe game presenteren, dan mag er technisch simpelweg niks
misgaan. Marketing Techniek geeft ons die zekerheid. Fijn dat het daarnaast ook nog ontzettend prettige personen zijn om mee samen te werken. Meedenken en oplossen van problemen, in het voortraject, maar ook ter plekke. Voor mij een grote zorg minder."

Hit PRAnouk Tates / Marketing Manager
Gemeente Achtkarspelen

"Het jongerenwerk van Timpaan Welzijn in Achtkarspelen en Kollumerland c.a. richt zich op jongeren in de leeftijd van 12 tot 18 jaar. Gekeken naar de diensten die Marketing Techniek kan leveren sluit dit goed aan bij ons aanbod. Het is een vernieuwend bedrijf dat mee gaat met de trends en ontwikkelingen op marketing. Daarnaast hebben ze een flexibele houding en denken graag mee over de invulling van het aanbod."

Gemeente AchtkarspelenGrejanne Dijkema / Event Manager
Remy Bonjasky

"Marketing Techniek ervaar ik als een eerlijk en helder bedrijf welke verstand heeft van marketing en zaken doen over het algemeen. Ook is het prettig om goed en gestructureerd begeleid te worden in een markt die mij onbekend is, namelijk de gaming industrie"

Remy BonjaskyDrievoudig wereldkampioen K-1 / Entrepreneur
FHM

"FHM heeft voor de release van Forza Motorsport 3 een game-event voor lezers en BN'ers georganiseerd op Circuit Park Zandvoort, en dat was een groot succes. Marketing Techniek heeft niet alleen nadrukkelijk aan dat succes bijgedragen door de inzet van hun speciaal ontwikkelde promotiewand met drie enorme videoschermen, maar bovenal door de prettige en professionele samenwerking in de voorbereiding en ook ter plekke. Ook bij FHM zijn we niet van de 'jullie doen' en 'wij doen', maar zijn we van het 'samen doen' en 'meedenken'. Dat heeft Marketing Techniek goed begrepen."

FHMRobert van der Ham / Hoofdredacteur
Audi

"Tijdens de introductie van het nieuwe racespel Forza 3, waarin Audi een prominenter rol heeft met de Audi R8 V10, hebben we met Marketing Techniek samengewerkt. We hebben autojournalisten het racegevoel van de game en de Audi R8 kunnen laten ervaren door de opstelling die Marketing Techniek gebouwd en tegelijkertijd bemand heeft. Onze journalisten waren zeer onder de indruk van het scherm, de game, de opstelling en de begeleiding."

AudiMark Ogertschnig / PR Manager